Damage Calculation ...
 
Notifications
Clear all

Damage Calculation System

1 Posty
1 Users
0 Likes
247 Widok
Titan
(@titan)
Posty: 6
Member Admin
Topic starter
 

Poniższe statystyki posiadają zarówno potwory jak i gracze. Obrażenia zarówno w jednych jak i drugich naliczane są jednakowo. 

 

W skład systemu wchodzą takie statystyki jak:

- Atak maksymalny (Max Attack), wyliczany z ataku broni (Weapons Attack), bonusu do do obrażeń fizycznych ze wszystkich źródeł, (Physical Damage bonus), trybu walki (Fighting Stance) oraz współczynnik obrażeń fizycznych danej postaci (character Physical Damage Factor),

- Obrona (Defense), wyliczana z sumy wszystkich źródeł obrony (Defense),

- Odporność fizyczna (Physical Resistance), wyliczana z sumy wszystkich źródeł obrony fizycznej,

- Odporność Ki (Ki Resistance), wyliczana z sumy wszystkich źródeł obrony ki. 

 

Obliczenie obrażeń: 

Obrażenia fizyczne naliczane są poprzez przemnożenie maksymalnego ataku atakującego przez odporność fizyczną atakowanego, oraz odjęcie obrony atakowanego od wyniku. 

Damage = ( (A)Max Attack * (100 - (T)Physical Resistance) ) / 100 - (T) Defense

Przykład:

Attacker - 1000 max attack

Target - 20 physical resistance, 300 defense

 

Obrażenia zadane przez atakującego w atakowanego:

Damage = (1000 * (100 - 20) / 100 ) - 300 = 500 

 

 

System Dodge i Hit rate:

Hit Chance = (90 - (T)Dodge + (A)Hit rate)%
Dodge Chance = ((T)Dodge - (A)Hit + 10)%, limits 0% and 90%

Przykład 1:

Attacker - 70 Hit Rate

Target - 50 Dodge

Hit Chance = (90 - 50 + 70) = 110% - > 100% Hit Chance

Dodge Chance = (50 - 70 + 10) = -10% -> 0% Dodge Chance

 

Przykład 2:

Attacker - 30 Hit Rate

Target - 50 Dodge

Hit Chance = (90 - 50 + 30) = 70% Hit Chance

Dodge Chance = (50 - 30 + 10) = 30% Dodge Chance 

 

 
Opublikowany : 04/03/2023 2:36 pm
Share: