Poniższe statystyki posiadają zarówno potwory jak i gracze. Obrażenia zarówno w jednych jak i drugich naliczane są jednakowo.
W skład systemu wchodzą takie statystyki jak:
- Atak maksymalny (Max Attack), wyliczany z ataku broni (Weapons Attack), bonusu do do obrażeń fizycznych ze wszystkich źródeł, (Physical Damage bonus), trybu walki (Fighting Stance) oraz współczynnik obrażeń fizycznych danej postaci (character Physical Damage Factor),
- Obrona (Defense), wyliczana z sumy wszystkich źródeł obrony (Defense),
- Odporność fizyczna (Physical Resistance), wyliczana z sumy wszystkich źródeł obrony fizycznej,
- Odporność Ki (Ki Resistance), wyliczana z sumy wszystkich źródeł obrony ki.
Obliczenie obrażeń:
Obrażenia fizyczne naliczane są poprzez przemnożenie maksymalnego ataku atakującego przez odporność fizyczną atakowanego, oraz odjęcie obrony atakowanego od wyniku.
Damage = ( (A)Max Attack * (100 - (T)Physical Resistance) ) / 100 - (T) Defense
Przykład:
Attacker - 1000 max attack
Target - 20 physical resistance, 300 defense
Obrażenia zadane przez atakującego w atakowanego:
Damage = (1000 * (100 - 20) / 100 ) - 300 = 500
System Dodge i Hit rate:
Hit Chance = (90 - (T)Dodge + (A)Hit rate)%
Dodge Chance = ((T)Dodge - (A)Hit + 10)%, limits 0% and 90%
Przykład 1:
Attacker - 70 Hit Rate
Target - 50 Dodge
Hit Chance = (90 - 50 + 70) = 110% - > 100% Hit Chance
Dodge Chance = (50 - 70 + 10) = -10% -> 0% Dodge Chance
Przykład 2:
Attacker - 30 Hit Rate
Target - 50 Dodge
Hit Chance = (90 - 50 + 30) = 70% Hit Chance
Dodge Chance = (50 - 30 + 10) = 30% Dodge Chance