Notifications
Clear all
Quests
1
Posty
1
Users
0
Reactions
83
Widok
Topic starter
Typ: Earthly Quests
Lokalizacja: Earth
Wymagania: 170 lvl, 25x Mechanical Parts
, Annihilator Skull
, Dynamite
, kilka Blue Cards
albo Programmable Card





Nagroda: 2.5kk exp, 250k zenni,Harddrive
Misję rozpoczynamy u Bulmy, wypytujemy ją o Androidy


Mówi nam, że Dr. Gero planuje coś złego. Wysyła nas do Dr. Bruno abyśmy wypytali go o szczegóły. Znajduje się on w North City


Wpierw musimy zdobyć zaufanie Dr. Bruno, wysyła nas abyśmy zabili 50 Annihilatorów oraz zdobyli z nich 25 Mechanical Parts
oraz Annihilator Skull


Aby uzyskać Mechanical Partsy musimy użyc klucza
, który dostaliśmy od Dr. Bruno na martwym Annihilatorze (mamy szansę zdobycia tego). Oraz z Hyper Annihilatorów (z nich mamy większą szasnę i więcej możemy dostać, ale są na wyższy lvl)

Gdy zdobędziemy potrzebne przedmioty wracamy do Dr. Bruno
Dowiadujemy się, że laboratorium Dr Gero ma ukryte wejście niedaleko mostu prowadzącego na Winter Island

Gdy zejdziemy w dół klikamy w drzwi znajdujące się u góry. Po kliknięciu w nie dowiadujemy się, że potrzebujemy zielonej karty aby móc wejść, z tą wiadomością wracamy do Bulmy.
Bulma wie jak przejść te zabezpieczenia, ale potrzebuje od nas pustej karty, która znajduje się w pobliskich podziemiach od wejścia.
Aby zdobyć empty card wracamy do podziemi gdzie znajduje się Gero Lab i udajemy się w prawo, musimy zniszczyć ścianę dynamitem aby przejść dalej.

Aby stworzyć dynamit udajemy się do Saula i możemy u niego scraftowac za 100x gunpowdera

Gunpowder zdobywamy poprzez klikniecie ppm na nabój (Nie jest to 100% szansa na uzyskanie). Naboje możemy zdobyć np. z Commando


Gdy mamy już ze sobą Dynamit idziemy zniszczyć ścianę oraz udajemy się po Empty Card.


Gdy posiadamy Empty Card wracamy do Bulmy.
Oddajemy pustą kartę dla Bulmy i wracamy za godzinę odebrać przygotowaną kartę do wejścia do Laboratorium.
Teraz wracamy do Gero Laba, przechodzimy przez drzwi poprzez użycie green kraty
na drzwi, przebiegamy przez lasery i podróżujemy dalej w dół.

W dolnej części musimy przeciągnąć wszystkie dźwignie aby móc przejść dalej.
Lazurowe kółka - Dźwignie do przestawienia
Zielone kółko - Przejście dalej

Gdy przeciągniemy wszystkie dźwignie drzwi do dalszej części zostają dla nas otwarte, więc udajemy się za nie i idziemy dalej w dół
Na dole napotykamy Mad Scientist'ów oraz Annihilatory, zaczynamy przeszukiwanie kompleksu.
Dochodząc do drzwi po kliknięciu dowiadujemy się, że potrzebujemy niebieską kartę aby przejść przez nie, wracamy z tą informacją do Bulmy.
Dowiadujemy się, że niebieską kartę możemy uzyskać od Mad Scientist'ów aby się przemieszczać po kompleksie. Niestety te karty mają detektor DNA więc po użyciu jej na drzwi zniszczy się.
Aby znaleźć przejście dalej musimy odnaleźć komputer, z którego zdobędziemy kod do przejścia dalej w głąb laboratorium.
Lazurowe kółko - Komputer
Zielone kółko - Miejsce do stworzenia Programmable Card

Żółte kółko - Przejście dalej
Czarne kółko - Skrót do powrotu

Możemy zrobić sobie Programmable card, która ma nieskończone użycia na drzwiach w laboratorium
Aby ją przygotować będziemy potrzebować:
Aby ją przygotować będziemy potrzebować:
50x mechanical parts
25x hell flame
10x blue card
1x green card
Gdy dotrzemy do pomieszczenia z komputerem wpierw włączamy zasilanie za pomocą dźwigni w górnej części pokoju.

Komputer zacznie się rebootować, będziemy widzieć progres procentowy na komputerze.

Podczas ładowania będą pojawiać się co jakiś czas Annihilatory oraz Mad Scientisci także musimy uważać.
Gdy naładuje się ten progres do pełna otrzymamy liczbę, która warto sobie zapisać, potrzebujemy tak uzyskać 4 liczby.

Gdy posiadamy potrzebne nam liczby udajemy się w stronę żółtego kółka, aby przejść dalej. W tym miejscu aby przejść bezproblemowo będziemy potrzebować 3 blue cards albo programmable card.

Gdy przejdziemy dalej mając kod wpisujemy go w kolejności, którą dostaliśmy na komputerach:

Po wpisaniu poprawnie kodu przechodzimy dalej przez drzwi.
Po przejściu dalej w głąb pokoju napotykamy 3 kapsuły podpisane C16, C17, C18

W tym miejscu musimy zawalczyć z Androidami
!!!Uwaga!!!
Podczas walki z C16
Pod koniec życia przeniesie się on i będzie chciał się wysadzić, musimy schować się za kamieniem aby nie zginąć od wybuchu
Pod koniec życia przeniesie się on i będzie chciał się wysadzić, musimy schować się za kamieniem aby nie zginąć od wybuchu

Po pokonaniu Androidów wracamy do Bulmy. Najszybciej będzie skorzystać z skrótu aby się wydostać. (Czarne kółko)

Otrzymujemy od niej w nagrodę Harddrive, który przyda nam się w późniejszej misji.
This topic was modified 12 miesięcy temu by toshiro
Opublikowany : 01/05/2024 7:46 am