Poradnik - Android ...
 
Notifications
Clear all

Poradnik - Android Quest - Earthly Quests

1 Posty
1 Users
0 Reactions
14 Widok
toshiro
(@toshiro)
Posty: 21
Trusted Member Tutor Staff
Topic starter
 
Typ: Earthly Quests
Lokalizacja: Earth
Wymagania: 170 lvl, 25x Mechanical PartsMechanical-part, Annihilator Skullannihilator-skull, Dynamitedynamite, kilka Blue Cardsblue-card albo Programmable CardProgrammable-card
Nagroda: 2.5kk exp, 250k zenni,Harddrive


 

Misję rozpoczynamy u Bulmy, wypytujemy ją o Androidy
Bulma-lokalizacja
Bulma
 
Mówi nam, że Dr. Gero planuje coś złego. Wysyła nas do Dr. Bruno abyśmy wypytali go o szczegóły. Znajduje się on w North City
Dr-Bruno-Lokalizacja
Dr-Bruno
 
Wpierw musimy zdobyć zaufanie Dr. Bruno, wysyła nas abyśmy zabili 50 Annihilatorów oraz zdobyli z nich 25 Mechanical PartsMechanical-part oraz Annihilator Skullannihilator-skull
 
Aby uzyskać Mechanical Partsy musimy użyc kluczaklucz, który dostaliśmy od Dr. Bruno na martwym Annihilatorze (mamy szansę zdobycia tego). Oraz z Hyper Annihilatorów (z nich mamy większą szasnę i więcej możemy dostać, ale są na wyższy lvl)
 
Gdy zdobędziemy potrzebne przedmioty wracamy do Dr. Bruno
 
Dowiadujemy się, że laboratorium Dr Gero ma ukryte wejście niedaleko mostu prowadzącego na Winter Island
lab-wejscie
 
Gdy zejdziemy w dół klikamy w drzwi znajdujące się u góry. Po kliknięciu w nie dowiadujemy się, że potrzebujemy zielonej karty aby móc wejść, z tą wiadomością wracamy do Bulmy.
 
Bulma wie jak przejść te zabezpieczenia, ale potrzebuje od nas pustej karty, która znajduje się w pobliskich podziemiach od wejścia.
 
Aby zdobyć empty card wracamy do podziemi gdzie znajduje się Gero Lab i udajemy się w prawo, musimy zniszczyć ścianę dynamitem aby przejść dalej.
sciana-do-rozwalenia
 
Aby stworzyć dynamit udajemy się do Saula i możemy u niego scraftowac za 100x gunpowderagunpowder
 
Gunpowder zdobywamy poprzez klikniecie ppm na nabój (Nie jest to 100% szansa na uzyskanie). Naboje możemy zdobyć np. z Commando
 
Saul-Lokalizacja
Saul-od-dynamitu
 
Gdy mamy już ze sobą Dynamit idziemy zniszczyć ścianę oraz udajemy się po Empty Card.
 
empty-card-lokacja
Empty-Card
 
Gdy posiadamy Empty Card wracamy do Bulmy.
 
Oddajemy pustą kartę dla Bulmy i wracamy za godzinę odebrać przygotowaną kartę do wejścia do Laboratorium.
 
Teraz wracamy do Gero Laba, przechodzimy przez drzwi poprzez użycie green kratygreen-card na drzwi, przebiegamy przez lasery i podróżujemy dalej w dół.
 
W dolnej części musimy przeciągnąć wszystkie dźwignie aby móc przejść dalej.
 
Lazurowe kółka - Dźwignie do przestawienia
Zielone kółko - Przejście dalej
lab-dol
 
Gdy przeciągniemy wszystkie dźwignie drzwi do dalszej części zostają dla nas otwarte, więc udajemy się za nie i idziemy dalej w dół
 
Na dole napotykamy Mad Scientist'ów oraz Annihilatory, zaczynamy przeszukiwanie kompleksu.
 
Dochodząc do drzwi po kliknięciu dowiadujemy się, że potrzebujemy niebieską kartę aby przejść przez nie, wracamy z tą informacją do Bulmy.
 
Dowiadujemy się, że niebieską kartę możemy uzyskać od Mad Scientist'ów aby się przemieszczać po kompleksie. Niestety te karty mają detektor DNA więc po użyciu jej na drzwi zniszczy się.
 
Aby znaleźć przejście dalej musimy odnaleźć komputer, z którego zdobędziemy kod do przejścia dalej w głąb laboratorium.
 
Lazurowe kółko - Komputer
Zielone kółko - Miejsce do stworzenia Programmable CardProgrammable-card
Żółte kółko - Przejście dalej
Czarne kółko - Skrót do powrotu
komputer
 
Możemy zrobić sobie Programmable card, która ma nieskończone użycia na drzwiach w laboratorium
Aby ją przygotować będziemy potrzebować:

50x mechanical partsMechanical-part
25x hell flameHell-Flame
10x blue cardblue-card
1x green cardgreen-card

 
 
Gdy dotrzemy do pomieszczenia z komputerem wpierw włączamy zasilanie za pomocą dźwigni w górnej części pokoju.
komputerek
 
Komputer zacznie się rebootować, będziemy widzieć progres procentowy na komputerze.
 
progres
 
Podczas ładowania będą pojawiać się co jakiś czas Annihilatory oraz Mad Scientisci także musimy uważać.
 
Gdy naładuje się ten progres do pełna otrzymamy liczbę, która warto sobie zapisać, potrzebujemy tak uzyskać 4 liczby. 
numer
 
Gdy posiadamy potrzebne nam liczby udajemy się w stronę żółtego kółka, aby przejść dalej. W tym miejscu aby przejść bezproblemowo będziemy potrzebować 3 blue cards albo programmable card.
 
przejscie-dalej
 
Gdy przejdziemy dalej mając kod wpisujemy go w kolejności, którą dostaliśmy na komputerach:
 
wpisanie-kodu
 
Po wpisaniu poprawnie kodu przechodzimy dalej przez drzwi.
 
Po przejściu dalej w głąb pokoju napotykamy 3 kapsuły podpisane C16, C17, C18
 
kapsuly
 
W tym miejscu musimy zawalczyć z Androidami
 
!!!Uwaga!!!
Podczas walki z C16
Pod koniec życia przeniesie się on i będzie chciał się wysadzić, musimy schować się za kamieniem aby nie zginąć od wybuchu
uwaga
 
Po pokonaniu Androidów wracamy do Bulmy. Najszybciej będzie skorzystać z skrótu aby się wydostać. (Czarne kółko)
skrot
 
Otrzymujemy od niej w nagrodę Harddrive, który przyda nam się w późniejszej misji.
This topic was modified 3 tygodnie temu by toshiro
 
Opublikowany : 01/05/2024 7:46 am
Share: